Informatie hulpverlening
Aanvraag hulpverlening Beste gebruikmaker van de EHBO-vereniging, Lees voor het versturen van uw aanvraag eerst onze algemene voorwaarde voor het aanvragen van Hulpverlening. U kunt uw aanvraag op deze website invullen en versturen. Als wij het ingevulde formulier van u hebben ontvangen, nemen wij deze aanvraag in behandeling en zullen wij er voor zorgen dat er gediplomeerde EHBO’ers bij uw evenement aanwezig zullen zijn. Uiterlijk 2 weken voor aanvang van u evenement hoort u of wij de inzet rond krijgen. Het kan helaas zijn dat dit niet lukt en u een andere oplossing moet vinden. U aanvraag is pas definitief nadat wij de vergoeding van minimaal €25,00 euro per dag van U hebben ontvangen. EHBO vereniging Spierdijk – Zuidermeer NL83RABO0148503233 Wilt u erbij vermelden om welk evenement het gaat. Er zijn een aantal leden gecertificeerd in EHBO-D. Wilt u hier gebruik van maken dan zijn de kosten € 22,50 per uur per 2 hulpverleners.
Wilt u dat onze EHBO’ers een AED meenemen bij het posten dan zijn hiervoor de extra kosten E50,- per dag. Indien de AED ingezet word tijdens het evenement, komen de kosten voor het opnieuw gebruiksklaar maken (vernieuwen pads, accu etc.) voor uw rekeneing. Wij vragen E100,- borg. Wanneer de AED zoekgeraakt of gestolen is dan zijn de kosten (een nieuwe AED) voor de aanvrager.
Onze hulpverleners staan altijd in koppels van 2 personen en mogen niet worden opgesplitst. Tenslotte: “een EHBO’er is geen EHBO’er.